vineri, 11 aprilie 2008

Tu...

ecou...ecou...ecou...
vocea mea se izbeste de peretii reci ai camerei,
gandul meu se izbeste de zalele ruginite ale mintii,
sufletul meu se izbeste de barele de fier ale coliviei.
mana mea, ranita, sangeranda, descatusata atinge mana ta...
evadarea mea esti tu...
gandul meu esti tu...
glasul meu esti tu...
iubire sta pe buzele tale,
caldura in bratele tale...
vino si nu mai pleca...
ia'ma de mana,
elibereaza'mi trupul,
da'mi lumina,
da'mi putere,
da'mi iertare,
da'mi iubire,
da'mi suflet pentru suflet...

3 comentarii:

  1. imi place ce scrii cautam pe net un blog si te-am gasit pe tine.

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc. si nu sunt singurul care scrie despre EL sunt multi acolo de unde am venit.:-)

    RăspundețiȘtergere
  3. ma bucur foarte mult sa aud asta! continua pe drumul asta...nu ai nimic de pierdut :)

    RăspundețiȘtergere

Faceți căutări pe acest blog