vineri, 10 octombrie 2008

Identitate

îmi scald oasele de lut
în praf de nori,
în vise...
sau visuri....
le îmbrac cu chip de om,
le adun laolaltă
pentru a deveni eu însămi.
una
sau alta
dintre miile de nume
din cartea de telefoane.
mai întâi un nume...
prenume,
adresa
seria şi numărul CI....
Identitate.
Un nume alături de un număr,
chip anonim...
aş putea fi în locul oricui...
pentru că toţi,
aparent, suntem nume şi numere
pe liste infinite....
pe care oricum nu le citeşte nimeni.
dar eu am curajul să spun
că sunt EU.
nu cel de lângă mine,
nu...
sunt chipul pe care îl văd
dimineaţa
în reflexia vitrinelor prăfuite
de pe malul Dâmboviţei.
sunt Ochi cu gene şi pupile unice...
care văd lumea într-un mod unic.
neimportant pentru cei din jur.
dar important pentru sufletul dintre oase de lut şi carne...
eu nu sunt un număr pe o foaie volantă.
nici un nume tatuat inutil pe pielea zbârcită a socio-umanului.
am gânduri,
am vise
sau visuri...
EU este cu totul altceva decât TU.
şi totuşi....
eu şi tu putem fi una...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Faceți căutări pe acest blog