luni, 24 noiembrie 2008

Delir indecent

e seară, dincolo de apus
şi aerul rece îmi inundă
plămânii.
mă gândesc la tine,
fiziologic,
cu adrenalină
injectată în fiinţă,
cu ochii roşii
de nesomn
şi chin
şi lipsă
şi foame
de tine.
aş vrea să te sorb,
să te simt în vene
ca un drog
ce ajunge în creier,
în pori,
în buze,
în palme,
în degete transparente
ce îmi zgârie pielea
cu unghii ascuţite,
cu ace pline
de tine.
te doresc
ca un criminal
ce îşi priveşte victima
agonizând
ca pe o pictură de
Van Gogh.
să te simt halucinant
în mine,
să respir cu plămânii tăi,
să îmi unesc toate simţurile
cu trupul tău.
îmi e foame de tine,
vreau să muşc din carnea ta,
să îţi văd muşchii cum se contractă
în acelaşi ritm cu
agonia mea.

IARTĂ-MĂ....
că îţi cer fiinţa
numai pentru mine....

Un comentariu:

Faceți căutări pe acest blog