vineri, 26 decembrie 2008

Neascultare...

Toate gândurile mele
ţi le-am pictat cu sânge virgin
pe frunte.
Celule din amprenta mea
stau lipite de coastele tale...
Glasul lor stins
mă cheamă
să le dezleg de lanţul de carne
în care îţi stă ascuns sufletul.
Eşti surd la vorbe,
orb la fapte...
mă vrei
şi
la fel de uşor
mă alungi.

Mare ţi-e taina,
mută ţi-e gura...
glasul tău
îmi sapă timpanul,
îmi rupe fiinţa...
du-mă în apele sfinte,
curăţeşte-mă de colbul neascultării...
du-mă departe, în lumina candelei,
dă-mi să-mi beau lacrimile
ce îmi plâng urâţenia...
urât, urât om sunt...
mort, mort suflet am...
Sfinte....Sfinte....
ia-mă de trup
şi aruncă-mă în hăul plângerii...
ia-mă de suflet
şi curăţeşte-mă....
Sfinte....
şterge fărădelegea mea....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Faceți căutări pe acest blog