marți, 21 iulie 2009

Poezia

Unde-i cuvântul ce-mi cânta
furtuna din suflet?
Unde-i dulceaţa ce-ascunde amarul
din cupa durerii?

Pierit-au toate în zorii celei de-a doua vieţi.
Mut mi-e cuvântul...
TĂCERE e scris pe uşa poeziei.
Şi poetul a rămas fără cuvinte,
ca un pictor fără mâini,
ca un om fără simţire.

Spuneţi-mi ceva, orice...
Învăţaţi-mă din nou
să contruiesc castele din cuvinte...
Mi-am ieşit din mână
şi fără voie
temelia se năruie mereu....

Dumnezeu este un mare Poet...
El nu îşi pierde niciodată
Cuvântul.
Biserica însăşi
e un castel din Cuvinte.
O poezie spusă
la infinit
cu glasul Lui.

6 comentarii:

  1. Asa e!Dumnezeu e marele poet.Si in dragostea lui ne-a lasat si noua un strop din darul Lui.O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Toti avem poezia noastra in suflet, numai ca o exprimam diferit...poate de aceea e omul frumos...pentru ca El ne-a facut la fel, si totusi atat de diferiti...ne-a lasat dragostea cu toate formele ei pentru ca toti sa ne putem bucura de ea. Multumesc pentru vizita! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. hai ca merge internetul vecinului.Are viteza buna.Dechid browserul si pana se afiseaza pagina ma duc si fac si-o baie,cand ma intorc inapoi numai bine imi introduc datele sa ma conectez.Pana se conecteaza pe blog ma duc si mananc.Cand ma intorc pica reteaua.Dupa cateva minute de buzarit antena o i-a din nou.Si eu de la capat.Stau si ma gandesc ce usor se combina utilul cu placutul!Nici nu-ti dai seama cand se face seara:))

    RăspundețiȘtergere
  4. :)))))) foarte funny....asta daca nu ai nevoie urgenta de ceva de pe internet....atunci abia te apuca toti nervii...e bine ca faci haz de necaz :P :))))

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna, nu vrei sa treci pe domeiu propriu? Mai exact pe domeniu .info + gazduire COMPLET GRATUIT. Pentru mai multe detalii intra AICI

    RăspundețiȘtergere
  6. hey, la mine pe blog te asteapta un premiu, take a look>:D<

    RăspundețiȘtergere

Faceți căutări pe acest blog