duminică, 23 august 2009

Dialog cu sufletul

În locul fără nume
zace, smerită,
rugăciunea,
rugăciunea sufletului meu.
Suflete,
în taină
învaţă-mă
să îmi şoptesc
gândurile
spre slava
Lui.
Să îmi lipesc palmele
de Icoana Lui,
să îmbrăţişez Biserica toată
cu braţele-mi pieritoare...
Să îmi iasă sufletul din trup,
mintea-mi să cunoască voia inimii,
rana să se vindece,
ochiul să vadă lumina,
gura să cânte psalmi,
genunchii să se-nchine,
tălpile să plutească pe aripi de îngeri...
Suflete,
curăţeşte-te,
caută,
laudă,
iubeşte,
învaţă
şi împlineşte
Voia...
Suflete al meu,
bucură-te de glasul
care cântă
şi se roagă....
Aliluia...

3 comentarii:

  1. Bun venit la viata draga!Ce mai faci?
    Aleluia spun si eu la unison cu tine si Domnul fie laudat!Good to have you back!Eu cred ca am racit ca ma simt tare rau.O zi super!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna! Bine...Invat cum e treaba cu casnicia...:P Am fost plecata prin zone mioritice si am spus "Pa!" internetului...Pana una-alta am revenit cu forte proaspete. Multumesc pt comment si ai grija de tine, sa te faci sanatos curand! O duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Iit doresc ca, palmele tale sa atinga intr-o imbratisare nu icoana Lui, ci inima Luiincarcata de Dragoste pentru oameni.
    Dumnezeu sa te binecuvanteze!
    Te mai asteptcu drag La plimbare!

    RăspundețiȘtergere

Faceți căutări pe acest blog