miercuri, 2 decembrie 2009

Tu, cel dincolo de porţi,
mă auzi cum cad
în genunchii-mi zdrobiţi,
dincolo de lacăt?

Mă auzi cum îmi strig orele,
cum îmi saltă inima
până la cel mai de sus gând?

Redă-mă pământului,
tu, cel ce le ştii pe toate,
redă-mă văzduhului,
tu, cel ce le vezi pe toate...

Ia-mi lacrimile şi înnoadă-le
pe firul vieţii,
ia-mi vorbele şi aruncă-le
în uitare.

Noi suntem ai lumii
şi lumea e a noastră,
căci la degetul cel mic
ne stau toate păcatele.

Vremelnici ne privim avutul,
cântând ode iubirii
în apele vieţii,
în văile morţii.

Ţi-am spus că naşterea
nu e singura care doare.
Viaţa netrăită
îţi macină lent viul.

Prietene, nu e prea târziu,
pentru ultima doză de sinceritate.
Iartă-te mai întâi de tine însuţi,
să intri veşnic
dincolo de durerea lutului
modelat pe duh.

Un comentariu:

  1. Salut www.SpuneNuDrogurilor.com este o echipa recent formata, nonprofit, care si-a propus sa lupte pentru constientizarea opiniei publice, a tinerilor debusolati de societatea în care traim despre tot ceea ce înseamna consum de droguri într-un fel sau altul.
    Daca prin actiunea ta, salvezi o singura viata de la decadere, considera ca ti-ai atins scopul, alaturi de noi toti ceilalti.

    Daca doresti sa sustii aceasta campanie, afisaza pe blogul tau un banner, codul se preia de la: www.spunenudrogurilor.com vei fi sustinut si tu de aceasta campanie lasa un comentariu daca ne sustii sa te sustinem si noi Scuze de deranj

    RăspundețiȘtergere

Faceți căutări pe acest blog